jobbigt.

hej,har inte bloggat på länge nu för att det vart ganska jobbigt i skolan och så.men tror det börjar bli bättre nu.iaf lite.tills det kommer upp något igen.varje dag består av tårar pga av allt.jag kan lixom knappt sitta i ett rum i skolan där dom pratar om den allt handlar om.det går inte.jag hoppas att det ska bli bättre nu för att hon är sjukskriven från skolan,pga att hon mår dåligt!skolan bryr sig om henne hela tiden,för hon har allt möjligt.vill inte hänga ut personen för mycket här,eftersom att alla kan läsa. för jag vill inte ha blogglösen.alldeles för avancerat för mig.hehe.Idag har jag vart i stockholm på MC-mässa.Trevligt:D.Och just nu är jag med christina:)har klippt håret också.typ klippt av 10-15 cm!:S men jag tycker det passar mig.
Känner mig som en ny människa.okej iaf halvt;)
och imorn så byter jag hårfärg.just nu är jag MEGA ful! men imorn så får ni se vad jag blir då i skallen!:D
(förutom osmart och blond!:D)
Slänger in lite smått och gott i bilder också.
Rara söta Emma,som dessutom fyller år idag.Grattis på 15års dagen
sötnos♥♥♥Alla säg grattis till henne!:D♥
Det var allt för mig,denna gången.
NiVetAttNiÄlskarMig Hej då!:D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0