♥Day 3-Mina föräldrar

Hejsan.Ja vad finns det att säga om mina föräldrar?en del av mig säger inget och en del säger massor,men saken är den att jag inte vet riktigt hur mycket jag vill lämna ut på nätet..?
Aja jag får väll börja lite enkelt.Min mor heter carina "S" och är 50 år.hon ´fyller år den 6 April.Alltså 4dagar efter mig.Hon har mörkt hår och blå ögon (Tror jag?).;)
Min far heter Kenneth "S" och är 53 år och fyller år den 13 september. han har grått hår,typ kanske blå ögon(jag vte faktiskt inte..).Dom ar vart gifta i 21 år ic är fortfarande sammanlänkade:D. är det något mer som jag känne rmig redo för att skriva ut här nu?Ska jag vara ärlig (läs:tråkig) så tror jag nog inte det...

Just nu...
så sitter jag och Emma V här med våra datorer i knät..Jag har idag vart på konfa träff..Och efter det har jag typ bara suttit här:D har faktiskt inte något kul att skriva och har inte haft det på hela veckan..där av den dåliga uppdateringen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0